N-Gamamax Plus


GAMAMAX Sugar Free, Mixed Fruit, Gamat Plus


N-Gamamax berfungsi sebagai anti-oksida bagi melengkapakan keperluan nutrien dalam badan setiap individu manusia. Buah-buahan dalam N-Gamamax telah dikenal pasti oleh saintis mengandungi khasiat yang sangat hebat. N-Gamamax boleh membantu masalah kesihatan anda seisi keluarga, dan membantu bagi mencegah penyakit. Ditambah pula dengan khasiat pati gamat Asli yang membantu menyelesaikan masalah luka dalam dan luaran juga bagi membantu melancarkan perjalanan darah dan membantu membaiki tisu-tisu yang rosak. Gamat juga membantu mencegah penyakit seperti Alser, Buasir, Lelah, Darah Tinggi, Kencing Manis dan Kologen bagi melambatkan proses penuaan.


CADANGAN PENGGUNAAN : Ambil satu sudu besar, 2 kali sehari semasa perut kosong sebelum sarapan pagi dan waktu malam sebelum makan malam.


PENYIMPANAN

  • Simpan di tempat yang kering dan jauhkan dari jangkauan kanak-kanak. Jika masalah berlarutan, sila berjumpa dengan doktor.
 
Nutrition Fact
Serving 30ml
Average Compositionper 100mlper serving (30ml)
Energy166 kcal50 kcal
Carbohydrate1.86g5.6g
Sugar8.5g2.6g
Fat1.3g0.4g
Protein20.2g6.1g



PERINGATAN : Ibu hamil, wanita dalam haid, kanak-kanak bawah 12 tahun dan lelaki tidak disarankan untuk mengambil minuman ini.



No comments:

Post a Comment

Search This Blog