PA'CHAKS Krim

Sayangkan Isteri? PA'CHAKS Krim Pasti Buat Anda Tersenyum Lebar!

HANYA RM60
RM62 Sabah/Sarawak
Sekiranya anda terpancut terlalu awal sebelum pasangan anda sampai kemuncak kepuasan. Maka anda gagal menjadi kekasih dambaan wanita. Sekiranya ini selalu terjadi, maka isteri anda tidak berpuashati dan mencari jalan alternatif untuk memuaskan dirinya. Kebanyakan punca keretakan rumahtangga adalah disebabkan nafkah batin yang diberi secara tidak sempurna. Bagaimana untuk anda menyelesaikan masalah ini?

Perkara ini terjadi akibat sikap anda yang terlalu ghairah ketika bersama isteri. Anda haruslah jangan gelojoh dan ingin cepat puas diwaktu malam jumaat anda. Jika zakar anda terlalu geli ketika memasuki makam wanita, maka anda haruslah merawat masalah tersebut. Jika terlalu geli maka anda tidak dapat mengawal dayungan anda dengan sempurna. Maka dayungan anda akan tergendala sebelum anda sampai ke destinasi yang ditujui.

Kini telah ada herba yang dapat merawat kengiluan melampau yang anda hadapi. Herba yang diadun dalam bentuk krim ini amat mudah digunakan, ia akan merawat kegelian melampau anda dalam masa yang singkat. Ramai pelanggan yang berpuashati dengan hasilnya. Pa’chaks krim ini telah di rumus khas secara tradisional dari bahan-bahan herba terpilih sejak turun-temurun, digunakan untuk mendapat kesan yang maximum bagi suami apabila diranjang. Produk tahan lama ini telah diuji penggunaannya, ianya amat berkesan dan selamat digunakan. Anda tidak perlu ragu2 apabila menggunakan Pa’chaks krim.

Cara Penggunaan PA'CHAKS Krim.
  1. Pastikan Zakar anda dalam keadaan bersih dan kering.
  2. Goncang Sebelum digunakan, gunakan batang plastik pada penutup yang disediakan untuk sapu.
  3. Sapukan secara sekata di zakar, takuk dan urat pari. Biarkan selama sekurang-kurangnya 1 jam sebelum dibilas dengan air paip (lebih lama lebih baik) kemudian anda boleh bersama.
  4. Disyorkan anda menggunakan Pa’chaks krim selepas mandi petang. Keringkan zakar anda. Biarkan  gel  tersebu t meresap . Bila  anda  mahu bersama isteri anda pada selepas insyak baru dibilas dengan air. Kesan Pa’chaks krim mampu bertahan sehingga 9 jam. Walaupun anda tidak jadi bersama dengan isteri anda pada malam tersebut tidak mengapa kerana Pa’chaks krim tidak memberbahayakan.
  5. Pa’chaks krim boleh di sapu walaupun anda tidak bersama isteri kerana selain ia untuk tahan lama ia juga merawat dan melancarkan darah pada zakar anda (Sapu 2@3 hari sekali terutama ketika isteri datang bulan).
PERHATIAN: Jika anda pengguna Pa’chaks krim kali pertama, sila guna dalam kuantiti yang sedikit dahulu untuk mengetahui amaun yang sesuai untuk anda. Zakar setiap lelaki adalah berlainan dan masing-masing memerlukan amaun krim yang berbeza. Jika penggunaan pada hari ini tidak memberikan perbezaan, sila gandakan amaun gel untuk hari esok. Dan pastikan krim dibiarkan pada zakar sekurang-kurangnya 1jam (lebih lama lebih baik).

~PENGEDAR DIPERLUKAN Hubungi 010-9000895 (Mat Putra)~ 


No comments:

Post a Comment

Search This Blog